Avdicija marketinga Radia Študent

Radio Študent išče sodelavce_ ke za (bolj ali manj) redno delo.

Tebe, ki te krasijo vestnost, natančnost in malce višja raven pismenosti.

Tebe, ki se nikoli ne zadovoljiš zgolj s Ctrl+C in Ctrl+V.

Tebe, ki boš zadnji branik med etrom in kapitalom.

Tebe, ki boš mediator_ka med kapitalom in etrom.

Tebe, ki lahko kdaj ostaneš tudi malo dlje.

Tebe, ki se naslednje jutro zarana zbujaš.

Tebe, ki zaznaš priredja in podredja ter večpomenskost besed.

Tebe, ki te v očeh še izda zelena, a te kmalu več ne bo.

Tebe, ki te bomo, ko bosta v ustreznem razmerju tako čas kot občutek, izučili tudi mojstrstva radijskega tekstopisja in režije.

Torej tebe, ki se ti potlej seveda obeta presvetla karierna prihodnost znotraj oglaševalske panoge.

Če si se prepoznal_a v tem, pošlji mail na marketing@radiostudent.si s svojim CV-jem, motivacijskim pismom in pripisom “MRŠ avdicija”.

Opis nalog, ki te čakajo:

  • predelava in pisanje krajših oglasnih besedil,
  • koordinacija med marketingom in etrom RŠ,
  • vodenje evidenc,
  • sodelovanje pri pisanju in režiji radijskih oglasov,
  • sodelovanje pri oblikovanju komunikacijskih strategij RŠ,
  • komuniciranje z naročniki,
  • klasične pisarniške zadolžitve.

Izkušnje niso potrebne. Rok za prijavo se izteče 30. junija.

Več informacij najdete tukaj.

Vir: Radio Študent