Petarde? NE, HVALA.

Z namenom zmanjšati trpljenje živali ter opozoriti na nevarnosti uporabe petard med mladostniki danes TAM-TAM začenja že 12. etapo kampanje “Petarde? Ne, hvala!”, ki želi neposredno nagovoriti predvsem mlajše najstnike in jih spodbuditi k premisleku o posledicah svojih dejanj.

Kljub temu, da se ljudi že dolgo ozavešča o nevarnostih rabe petard in, da je posedovanje pirotehničnih izdelkov v Sloveniji zakonsko prepovedano, v decembrskem času črni trg s petardami še vseeno oživi. Največ uporabnikov je med mladostniki, predvsem fanti v starosti med 12 in 15 let, ki pirotehnične izdelke kupujejo tudi preko družbenih omrežij – TikTok in Instagram.

Petardam reci “NE, HVALA”, ker res ni nič kulskega v temu, da pokaš petarde. Ne le, da si v nevarnosti ti sam_a, ogrožaš tudi druge ljudi in živali.

Na to z letošnjo kampanjo “Petarde? Ne, hvala!, ki je že 12. zapovrstjo, opozarja organizacija TAM-TAM. Uporaba petard povzroča ogromno stisko med živalmi, ki imajo precej bolj občutljiv sluh in ne razumejo izvora glasnih zvokov. Nagovoriti želijo predvsem mlajše najstnike in jih spodbuditi k premisleku o posledicah njihovih dejanj. Zato so začeli z distribucijo “ponarejenih” petard – v škatli je namesto petard plišasta žival in avdio čip, ki predvaja zvoke prestrašene živali, poleg tega pa še ključno sporočilo – “On sliši tvoje petarde. Ali ti slišiš njihov strah?”

Tu si lahko ogledate video, ki krepi sporočilo kampanje:

Kampanja “Petrade? Ne, hvala! – Ali slišiš njihov strah?” (2024)

 

Vir: TAM TAM